Witam:
WOJOWNIK MENTAL
Woj mental to profesja która głównie skupia sie na obronie, jest to tak wóz opancerzony. Według mnie jest powolny ale świetnie nadaje sie do expienia w tp na bo na mniejszym lvl niz inne profesje. Ciężko sie nim expi samemu bez lura. Jedni mowia ze mental to profesja do pvm a inni ze do pvp, mojim zdaniem ta profesja jest bardzo dobra do pvm i pvp. Polecam ta profesje gracza którzy nie chca marnować pieniędzy na poty oraz dla tych którzy graja pierwszy raz . STATY
Na rozdawanie statow sa 2 sposoby: 1. 2:1 vit:str 2. 3:0 vit:str Vit - witalność - odaje pż (punkty życia) i def (obrona) Str - siła - zwieksza dmg (obrażenia)
1. Wystarczająco pż i defa, dmg wystarczające Zbroja +5/6 Broń 2reczna +6 (+) 2. Dużp pż i defa, dmg już nie taki ładny Zbroja +5 Broń 2reczna +7 (+)
SKILLE
1. Silne Cialo - podstawowy skill mentala, dodaje obronę ale także zabiera trochę szybkości poruszania sie. Jego sila zalez od ilosci naszego vit i lvl skilla. 2. Walniecie - mój ulubiony skill. dobry od expa i pvp o ile potrafi sie nim "wycelować ". Atakuje mniejsze ilości modow niz tapniecie ale sie szybiej laduje i mocniej wali. 3. Duchowe Uderzenie - skill podobny do walniecie, jest silnijszy ale zato ma mniesze pole rażenia. 4. Tąpniecie - skill dobry do expa. Male dmg , długi czas ladowania , w prawiedzie atakuje wszytkie mody wokol nas ale i tak jest slaby. 5. Uderzenie miecza - skill do pvp. Atak z dystansu , dmg podobne do tapniecia , omdlewa przeciwnika.
JAK ROZDAĆ SKILLE
. Exp 1. Silne Ciało 2. Tąpniecie 3. Walniecie / Duchowe Uderzenie 4. Duchowe Uderzenie / Walniecie 5. Uderzenie Miecza
. PvP 1. Silne Ciało 2. Duchowe Uderzenie 3. Uderzenie Miecza 4. Walniecie 5. Tąpniecie
. Exp / PvP 1. Silne Ciało 2. Walniecie 3. Tąpniecie / Duchowe Uderzenie 4. Duchowe Uderzenie / Tąpniecie 5. Uderzenie Miecza BRON
U mentala nie powinno się nosić 1recznych broni ponieważ jeżeli idziemy 2:1 lub 3:0 vit:str to mamy duzo mniejsze dmg wiec tylko 2ręczne bronie. Dla biedniejszy graczy których nie stać na dobry rib czekamy do 32-36lvl i kupujemy bron +7/8 a potemna 45lvl wymieniamy na dobra iglice. Można też kupić Topór +8/9 i ominąć igłe i kupić dopiero 12duchów.
ZBROJA
To ze mental ma duzo defa z silnego ciala nie oznacza ze nie musi mniec dobrej zbroji. Ja polecam kupic zbroje na 34lvl +7*/8* i poczekac do tego 48lvl i dopiero wymienic, zbroja u mentala powina miec kd speed (nie oznacza to ze u innych profesji nie jest potrzebny) , dlaczego ??? poniewaz silne cialo zabiera szybkosc i to po jakims czasie moze przeszkadzać. * - Zależy od kd itp. KON
I tu sie rodzi problem u biedniejszych graczy ktorych nie stac na bojowca... Od 45lvl bez bojowca mozna miec problemy, ale ma to swoje zalety ze bojowca robi sie na wyszym lvl :) 1. Jest latwiej 2. Szansa na porarzke misji spada 3. Wtedy chyba bedzie nas stac na bojowego :) . ( Na BO bez konia bojowego można sie niedostawać ) EXP
Nie będę pisać o tym ze na 1lvl dzikie psy itp. :) Zacznie od tego : Od 10lvl zaczniemy... 10-15/18lvl - zaprzysiężeni w m2 18-30lvl - "dzikusy" w m2 30-40lvl - orki w dolnie 40-45/48lvl - BO w tp 45-5X - BO solo 50+ - ezoty przed lub w świątyni Następnie idziemy do lochu ale to już zalęży głównie od eq Dalszy exp też już zależy od portfela
[/size] CO ZROBIĆ JEŻELI NIE MAM KASY ? Jest wiele sposobów na zarobienie grosza :rolleyes: 1. Najlepszy zarobek jest chyba u kowal ale to najryzykowniejszy sposób ... ( nie polecam, trzeba mieć kapitał ) 2. Łowienie ryb... teoretycznie najbezbiecznijszy sposób na kase ale troche meczacy i zyski niezadowalające (30lvl+ {wedka}) 3. Medale konne, Kawałki klejnotów, itp. Polega na robieniu mentala (najczesciej ) ktorym to dropimy ( dobry sposób, trzeba zrobić i wyposarzyć naszego noobka ) 4. Fajne sposób ale który mało kiedy da sie zrobić to handlarz, tzn. chodzimy po rynkach i szukamy czegos w bardzo niskiej cenie i wystawiamy i "normanlej". ( najbezpieczniejszy sposób, trzeba mieć kapitał ) 5. DT od 40lvl nawet tam można expić i mnieć drop, od 50lvl bedą dodatkowo wypadać zwoje ( nie tylko w DT ) Są też inne ale już słabe
|