metinek2triki

Opis forum


#1 2009-11-07 17:06:55

Administratorek

Administrator

Zarejestrowany: 2009-11-05
Posty: 9
Punktów :   

Wojownik Mental co i jak(krok po kroku).

Witam:


WOJOWNIK MENTAL

Woj mental to profesja która głównie skupia sie na obronie, jest to tak wóz opancerzony. Według mnie jest powolny ale świetnie nadaje sie do expienia w tp na bo na mniejszym lvl niz inne profesje. Ciężko sie nim expi samemu bez lura. Jedni mowia ze mental to profesja do pvm a inni ze do pvp, mojim zdaniem ta profesja jest bardzo dobra do pvm i pvp. Polecam ta profesje gracza którzy nie chca marnować pieniędzy na poty oraz dla tych którzy graja pierwszy raz .
STATY

Na rozdawanie statow sa 2 sposoby:
1. 2:1 vit:str
2. 3:0 vit:str
Vit - witalność - odaje pż (punkty życia) i def (obrona)
Str - siła - zwieksza dmg (obrażenia)

1. Wystarczająco pż i defa, dmg wystarczające
Zbroja +5/6 Broń 2reczna +6 (+)
2. Dużp pż i defa, dmg już nie taki ładny
Zbroja +5 Broń 2reczna +7 (+)

SKILLE

1. Silne Cialo - podstawowy skill mentala, dodaje obronę ale także zabiera trochę szybkości poruszania sie. Jego sila zalez od ilosci naszego vit i lvl skilla.
2. Walniecie - mój ulubiony skill. dobry od expa i pvp o ile potrafi sie nim "wycelować ". Atakuje mniejsze ilości modow niz tapniecie ale sie szybiej laduje i mocniej wali.
3. Duchowe Uderzenie - skill podobny do walniecie, jest silnijszy ale zato ma mniesze pole rażenia.
4. Tąpniecie - skill dobry do expa. Male dmg , długi czas ladowania , w prawiedzie atakuje wszytkie mody wokol nas ale i tak jest slaby.
5. Uderzenie miecza - skill do pvp. Atak z dystansu , dmg podobne do tapniecia , omdlewa przeciwnika.

JAK ROZDAĆ SKILLE

. Exp
1. Silne Ciało
2. Tąpniecie
3. Walniecie / Duchowe Uderzenie
4. Duchowe Uderzenie / Walniecie
5. Uderzenie Miecza

. PvP
1. Silne Ciało
2. Duchowe Uderzenie
3. Uderzenie Miecza
4. Walniecie
5. Tąpniecie

. Exp / PvP
1. Silne Ciało
2. Walniecie
3. Tąpniecie / Duchowe Uderzenie
4. Duchowe Uderzenie / Tąpniecie
5. Uderzenie Miecza
BRON

U mentala nie powinno się nosić 1recznych broni ponieważ jeżeli idziemy 2:1 lub 3:0 vit:str to mamy duzo mniejsze dmg wiec tylko 2ręczne bronie.
Dla biedniejszy graczy których nie stać na dobry rib czekamy do 32-36lvl i kupujemy bron +7/8 a potemna 45lvl wymieniamy na dobra iglice.
Można też kupić Topór +8/9 i ominąć igłe i kupić dopiero 12duchów.

ZBROJA

To ze mental ma duzo defa z silnego ciala nie oznacza ze nie musi mniec dobrej zbroji. Ja polecam kupic zbroje na 34lvl +7*/8* i poczekac do tego 48lvl i dopiero wymienic, zbroja u mentala powina miec kd speed (nie oznacza to ze u innych profesji nie jest potrzebny) , dlaczego ??? poniewaz silne cialo zabiera szybkosc i to po jakims czasie moze przeszkadzać.
* - Zależy od kd itp.
KON

I tu sie rodzi problem u biedniejszych graczy ktorych nie stac na bojowca... Od 45lvl bez bojowca mozna miec problemy, ale ma to swoje zalety ze bojowca robi sie na wyszym lvl 1. Jest latwiej 2. Szansa na porarzke misji spada 3. Wtedy chyba bedzie nas stac na bojowego .
( Na BO bez konia bojowego można sie niedostawać )
EXP

Nie będę pisać o tym ze na 1lvl dzikie psy itp.
Zacznie od tego :
Od 10lvl zaczniemy...
10-15/18lvl - zaprzysiężeni w m2
18-30lvl - "dzikusy" w m2
30-40lvl - orki w dolnie
40-45/48lvl - BO w tp
45-5X - BO solo
50+ - ezoty przed lub w świątyni
Następnie idziemy do lochu ale to już zalęży głównie od eq
Dalszy exp też już zależy od portfela

[/size]
CO ZROBIĆ JEŻELI NIE MAM KASY ?
Jest wiele sposobów na zarobienie grosza
1. Najlepszy zarobek jest chyba u kowal ale to najryzykowniejszy sposób ... ( nie polecam, trzeba mieć kapitał )
2. Łowienie ryb... teoretycznie najbezbiecznijszy sposób na kase ale troche meczacy i zyski niezadowalające (30lvl+ {wedka})
3. Medale konne, Kawałki klejnotów, itp. Polega na robieniu mentala (najczesciej ) ktorym to dropimy ( dobry sposób, trzeba zrobić i wyposarzyć naszego noobka )
4. Fajne sposób ale który mało kiedy da sie zrobić to handlarz, tzn. chodzimy po rynkach i szukamy czegos w bardzo niskiej cenie i wystawiamy i "normanlej". ( najbezpieczniejszy sposób, trzeba mieć kapitał )
5. DT od 40lvl nawet tam można expić i mnieć drop, od 50lvl bedą dodatkowo wypadać zwoje ( nie tylko w DT )
Są też inne ale już słabe

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wrs-og.pun.pl www.avacup.pun.pl www.edumed.pun.pl www.zksizolator.pun.pl www.manager2009.pun.pl