metinek2triki

Opis forum


#1 2009-11-07 17:20:20

Administratorek

Administrator

Zarejestrowany: 2009-11-05
Posty: 9
Punktów :   

Ninja Archer krok po kroku

Witam:

Poradnik jest skierowany do wszystkich graczy zaczynających przygodę z postacią, jaką jest Ninja Archer. Klasą trudną do prowadzenia, wymagającą włożenia w nią dużo wysiłku i czasu, ale finalnie dającą ogromną satysfakcję z gry i prestiż wśród „Metinowej” społeczności Z góry zaznaczam, że poradnik nie jest żadnym dogmatem, nie ma tutaj idealnych rozwiązań. Chce podzielić się swoją wiedzą oraz doświadczeniem, aby choć trochę ułatwić grę nowicjusza.

Lvl 1. – zaczynamy!

Drogi graczu, widzę, że zdecydowałeś się na grę Ninją. Jeśli wcześniej, grałeś wojownikiem, to muszę Ciebie zmartwić. Nie będzie ani szybko, ani łatwo. Dostrzegam jednak determinację i wolę walki w Twoich oczach - to dobrze, rokujesz na dobrego kandydata do zostania Archerem. Więc do dzieła! Na początku zabieramy się za wykonanie wszystkich zleconych nam misji i polowań. Nic nie kupujemy, nic nie ulepszamy. EQ wystarczy nam, takie jak dostaliśmy w nagrodę za zadania. Otrzymane punkty statystyk dzielimy między zręczność a witalność w proporcji 2:1 – tak permanentnie do końca, aż wymaxujemy dex.

Lvl 5. – trudny wybór.

Widzę, że zdobyłeś już 5 lvl. Gratulacje, teraz czas na wybór specjalizacji. Idziemy do instruktora i prosimy o wyszkolenie nas na… zabójcę. Dla czego nie na łucznika?
Dobre pytanie Otóż, aby w niedalekiej przyszłości zostać mistrzem łuku, potrzebujemy zbudować odpowiednie podstawy i zaplecze do tego celu. Po wybraniu specjalizacji, rozdajemy po punkcie umiejętności do każdego skilu, poza kryciem i trującą chmurą. Następne punkty dajemy już tylko w zasadzkę.
Z rozdanymi skilami ruszamy wykonywać następne zadania i polowania. Zarobione Yangi skrzętnie odkładamy, nie wydając ich na niepotrzebne przedmioty. Jednocześnie możemy powoli zacząć ulepszać skórzaną maskę, bojową tarczę oraz drewniane kolczyki – te przedmioty posłużą nam dość długo.

Lvl 15 – zaczynamy zabawę.

Misje wykonane, ładna górka Yang uzbierana. Ale coraz ciężej zdobywamy doświadczenie. Poznani na początku wojownicy biegają już dawno w tygrysich zbrojach, a my, co? A my się, nie martwimy i robimy dalej swoje Tarcza, maska, i kolczyki zostały już po wielu próbach ulepszone na +4/5. To dobrze, po to w końcu odkładaliśmy te drobniaki. Teraz wyruszamy na zaprzysiężonych. Szukamy bezdusznych i bezlitośnie ich likwidujemy. W szybkim tempie awansujemy na 18 lvl i rozglądamy się za czerwonym ubraniem. Staramy się je zrobić, na +6/7 jeśli się uda to posłuży nam ono dość długo. Potki dostajemy zabijając Se-Rangi. Wielu wojowników prosi nas zapewnie o lur- (bycie przynętą, naganianie mobow) grzecznie odmawiamy, Jesteśmy w stanie sami „expić” i przy okazji zdobywać przedmioty.

Lvl 20. expimy.

Zapewnie zauważyłeś, że doświadczenie zdobywane na zaprzysiężonych jest coraz mniejsze. Co prawda można tam się męczyć i do 23 lvlu, ale nas goni w końcu ambicja zostania prawdziwym Archerem. Czasem jednak wrócimy na Se-Rangi uzupełnić zapas mikstur. Jednak teraz czeka nas poważne zadanie, musimy przygotować się finansowo do ważnej metamorfozy. Oto, co robimy:
Bijemy Pro-Hwany, Jak-To – wypadają z nich kawałki klejnotu. Orientujemy się w cenach na rynku i sprzedajemy drop. Idziemy też do lochu małp i bijemy po 1-2 grupki, aż wypadnie medal.

Kiedy uzyskamy już 22-24 lvl wybieramy się na best. Łuczników i Specjalistów. Wypadają z nich złote klucze, shirikeny+, FMSy i łuki z rogu jelenia „jelonki”. Te ostatnie zostawiamy dla siebie, resztę po zorientowaniu się w cenach sprzedajemy.

Dodatkowo bijąc „dzikusów” powinno nam wypaść trochę ksiąg i marmurów, wszystko skrzętnie kolekcjonujemy, zawsze w kryzysowej sytuacji można będzie je sprzedać, Ew. samemu wykorzystać.

Nasze EQ powinno się składać obecnie z następujących przedmiotów: srebrna bransoleta +5/6 ( dostajemy z misji na 20 lvl), drewniane kolczyki +6/7, czerwone ubranie + 6/7, skórzana maska +6/7, bojowa tarcza +6/7. Broń według uznania, ważne, aby była skuteczna.
Buty i naszyjnik najlepiej z bonami, jeśli takowych nie mamy to cieszymy się tym, co jest.

Lvl 25 – metamorfoza.

Gratulacje! Jesteś już gotowy, aby dzielnie dzierżyć łuk. Co więcej, masz już zrobione dość solidne EQ i wypchaną Yang sakiewkę. O to nam przecież chodziło, prawda? Udajemy się, więc do starszej Pani, i prosimy o ponowne rozdanie punktów umiejętności, Wybieramy Łucznika. Można to zrobić na późniejszym lvlu, ale należy pamiętać, że cena również wzrośnie. Staramy się, aby maxowany przez nas skil, wszedł na poziom mistrza „M” na 17 punkcie. Jeśli się to nie powiedzie, próbujemy ponownie. Jak rozłożyć skile? Na forum znajduje się wiele poradników z różnymi kombinacjami.

Szczegółowe informacje na temat zalet i wad różnych buildów możesz uzyskać tutaj.

Wybierz, więc ten, który najbardziej Ci odpowiada. Pamiętaj jednak, że jest to ważna decyzja, rzutująca na całą dalszą grę.


Teraz zauważysz, że dotychczasowa koncepcja expienia, już się nie sprawdza. Łuk, chociaż zadaje potężne obrażenia, atakuje pojedyncze cele, i ich nie odrzuca. Dla tego ważenie jest, posiadanie dobrej białej broni. Pamiętaj jednak, że na tym etapie gry masz pewne zalety dające Ci przewagę nad innymi klasami. Uniki, które otrzymujesz dając punkty w zręczność znacząco redukują otrzymywane przez Ciebie obrażenia. Dodatkowo dzięki pomocy łuku, możesz szybko zrulować sobie kilka grupek mobów, wyładować w nie skile, po czym zmienić broń. Jest to trochę niewygodne, ale da się przyzwyczaić;)

Na „dzikusach” możesz śmiało samodzielnie expić do 35 lvl, całkiem dobrze na tym zarabiając. Pamiętaj, że lurować jeszcze będziesz miał okazję, a ten etap gry jest bardzo istotny dla rozwoju Twojej postaci i zdobywanego przez Ciebie doświadczenia. Drogi na skróty często okazują się w efekcie dłuższe i trudniejsze, więc dobrze przemyśl tą sprawę


Lvl. 30. – ja i mój jelonek.

Ach, więc masz już 30 lvl. Teraz zaczynasz już wyglądać prawie jak Archer. Od tej pory Twoim podstawowym orężem będzie łuk z rogu jelenia. Łuk ten cechuje się średnimi obrażeniami, oraz obrażeniami umiejętności. Nam jako wybrańcom, którym dane było poznać tajniki magii strzeleckiej, bardziej zależy na wysokich „umiejętnościach” ponieważ przekładają się one bezpośrednio na siłę naszych skili. Co włożyć do łuku? Przede wszystkim KD powtórki, nasze czary ładują się nie najszybciej, dla tego trzeba zwiększać ich prędkość. 2 KD według własnego uznania, ale najlepiej coś pewnego np. wojownika.

Ważną kwestią, o której chciałbym, żebyś się dowiedział jest Polimorfia. Rozwijanie tej umiejętności jest dla Ciebie szczególnie istotne, jeśli chcesz w przyszłości samodzielnie zdobywać doświadczenie i zabijać Bosow. Podczas przemiany w potwora, punkty obrony nie mają żadnego znaczenia. Liczy się natomiast ilość PZ, bony na krytyka, przeszywkę oraz uchylenie. Broń pod polimorfie różni się od tej którą używamy do walki z innymi graczmi. Tutaj najbardziej istotne są wysokie średnie obrażenia. Dobry jeleń z wysokimi śrenimi umożliwia nam dużo efektywniejsze expienie, oraz wcześniejsze bicie Bosow, niz innym klasą postaci.

Więcej interesujących informacji dotyczących polimorfii możesz uzyskać tutaj.

Lvl 35-40.

Na tym etapie gry Twoim EQ powinny się pojawić: ebonitowe kolczyki, (jeśli masz bonusy do PZ w EQ to szczerze polecam jadeitowe), maska kolcza +6/7, ubranie Lwiej Mrówki +6. Oczywiście, czym wyższy poziom twojego ekwipunku, tym Twoja postać jest mocniejsza. Możesz samodzielnie expić, na zwykłych orkach oraz ezotach. Dobrą inwestycją jest zrobienie konia bojowego. Umożliwi Ci to szybkie bicie metinów w M2, oraz dość bezstresowy lur, na BO.

W ten oto sposób początek gry masz już za sobą. Dalsze losy Twojej postaci zależą już wyłącznie, od wysiłku i pracy jaki w nią włożysz. Mam szczerą nadzieję, że nie spoczniesz na laurach, i staniesz się jednym z najpotężniejszych archerów w swoi królestwie, a może i w całym Metinie;)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.edumed.pun.pl www.zksizolator.pun.pl www.manager2009.pun.pl www.golddragony.pun.pl www.avacup.pun.pl